dagens quiz

Hehe.. Ullis förlåt att jag tar test ifrån dig :P men kul att fylla i ;)


Sista du åt? Ett äpple
Sista du drack? Vatten
Vilket land vill du helst besöka? Nya zeeland eller Skottland
Smeknamn? har inget så vitt jag vet
Skulle du säga nej till sex idag? kanske just nu eftersom det är så varmt, men senare självklart!
Tycker du om datapelsvåld? hrfm?
Har du bra hörsel? nej, finns nog dom som har bättre ;)
Tycker du om sånt här? Jovisst!
Har du kysst någon på din vännerlista? på msn? , Jodåå!
Tittar du mycket på tv? Händer, men inte så mycket på sommaren.
Vad ska du göra ikväll? ut och motionera.
Är du rik? jo om man blir kallad rik när man är pank så visst.
Har du bra betyg? Jo när jag gick ut så hade jag de!
Är du feminst? Never
Har du flickän/pojkvän? Josjälvklart.
Vad såg du senast på tv? -Våra bästa år! -lol-
Har du någon hemlighet? Klart
Vad ska du göra nu? Vänta på att Arrak kommer.
Kommer det kosta pengar? Nej.
Hur svarar du i telefonen hemma? Aa hallå det är Lindy,
Hur svarar du i mobilen? Kalle i chokladfabriken. hah
Ringer det mycket till dig? Jo det ä klart! just nu ringer Elina ;)
Ringer du mycket till andra? Sådär!
Vem ringde du senast? Jonna
Dagens låt? Byz - Hey där!
hur mycket pengar har du? 5 kronor, min bank är ute på vikbolandet ;)
Antal timmar sömn inatt? 8 ½, Älsklingen ringde och tyckte att jag skulle gå upp, men sov en kvart sedan ringde jonna!
Vem är snyggast? Det säger jag inte.
vem vet mest om dig? det vet jag inte, mina närmsta vänner må jag tro!
vem vet du mest om? Mig själv tror jag !
vad ska du göra när du är klar? Gå ut till Jonna på ballen.
vad ser du fram emot? Bulgarien!
vad vill du ha just nu? glass med kiwi
vill du helst slippa: alla dumma frågor!
Vilken tidning läser du: Solo.
buss åker du oftast: 410
fråga ställer du oftast: Har du sex ofta ;)
Åsikt om :politik: bryr mig inte ett dugg
kött: Det är klart
feta människor: Är väl inte mitt problem
anser du dig själv som snygg: finns de dagar jag tycker de.
Va heter du i andra namn?: Sanny
Vad är det för dag idag?: Tisdag
Känner du dig älskad?: Ja varje dag.
Är du musikalisk?: Ganska
Gillar du godis?: Ja , eller älskar
Lakrits eller choklad?: choklad
Hur många skedar oboy?: 3 eller 4
Hårt eller mjukt bröd?: mjukt-
Va ska du göra imorgon?: RIDA med Anna =)
Är du full?: inte just nu.
Beskriv dig själv med 1 ord: självsäker
Blond eller svart hår?: Vadå? vad jag är eller vad jag gillar?
Tjejer eller killar?: Killar
Är du dum i huvudet?: Ibland
ålder? 19
Vem fick du senast en komplimang av? * Mamma =)
Vad sa personen i fråga? " Att jag var fin idag ( fast det var igår)
Har du använt någon hårprodukt idag? Jo schampo och balsam
hur många speglar finns i det rum du är i nu? Ingen.
hur många datorer finns i ditt hus? inga
vad tycker du om sex and the city? Aldrig följt
har du rakat dina ben någon gång? självfallet
Vilka språk kan du prata? Svenska Engelska.
skulle du kunna ha silikonbröst? Nej, är ganska nöjd med mina egna
är du snyggast på film, i spegeln, på foto eller irl: Allt ;) ( efter som att foto/film , spegel och det är ju IRL vid ett tillfälle) Den ni ;)
Varför är du inte vegan?: Skulle inte klara mig utan kött.
hur många är online på din msn nu?: 14
trivs du med hur du bor? Jodåå bor ju tillsammans med Ronny så.
Har du åkt fast för snatteri någon gång? Nej!
har du blivit hotad via telefon? Haha.. nej
Favoritläsk: Coca cola
favoritpizza: Olika varje gång.
Favoritpizzaställe: Perfect
favoritkött: spelar ingen rol bara det är kött.
favoritchips: natur chips.
favoritchoklad: mjölkchoklad
favorittårta: Glasstårta
Dagens klädsel: vitt linne från HM och linne byxor-svarta.
dagens frisyr: inbakad fläta.
dagens händelse: sola med Jonna och vara hundvakt åt arrak
dagens vilja ha: Pengar
dagens dummaste: Inget just nu , men klockan är ju bara 12:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0