En dag tillsammans med Anna


Kom nyss hem från norrköping, har vart inne med Anna och bestält tatuerings tid för oss båda =). så det blir av 14/9
Min sjätte tatuering ska sitta på foten . Och Annas första i svanken en fjärill.

Nu sitter vi här Anna dricker Kaffe och jag laddar upp lite bilder vi tog undertiden som vi åkte hem i från Norrköping.
Ska snart vara med Jonna tror jag och  hon inte är allt för sur. skulle igentligen ha vart med Henne idag, men eftersom vi skulle in och kolla tider och pris på tatueringar så fick det gå före eftersom jag lovat Anna att jag skulle med henne in så klämde vi ju in en tid åt mig med =) Jonna förstår nog,,

hehe. hon blev lite sur på mig igår,, jag satt och sög på mitt finger med MÄNGDER utav saliv och stoppade in det i hennes öra .. hehe. så hon blev lite sur för att hon missade den bästa komentaren i Beck. ni vet

Mannen-Det är du som är Gunvald Larsson va?!
Gunvald- JA jag sa dte i början utav förhöret, men ditt närminne sitter väl i förhuden.

men annars hade vi väldigt trevlig igår med kräftor och hela köret.

Bilder från IDAG

Anna

image7

image8

JAG
image9

HAHAHA: Någon som cyklade förbi och jag han ta bild... ågande ;)
image10


anna som kör
image11


 Joo jaa jag hade ganska tråkigt ..Men vi fick rätt kul sen ändåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0