Lindy Printz , hello and fucking welcome

Hahha.. alltid tänkt att jag ska skapa mig en blogg. för jag älskar att läsa andras =P
Fast jag vet inte riktigt om jag förstår mig på det här riktigt =s . men man får väl helt enkelt pröva sig fram.
Jag

image2


Jag kan ju iaf skriva ner att jag har ju fått ett jobb.. haha fatta ett riktigt jobb -goodiiie-goodiiie-
efter sommar jobbat blev dom så nöjda så att dom ville ha kvar mig . kan erkänna att jag blev lite paff men varför klaga! det är ju bara 6månader
Nu det 27/8 sitter det ju 11 000 på mitt konto lagom eftersom jag åker ju till bulgarien det 28/8 och resan och allt är redan betalt. Inte alla som har en pojkvän som betalar allt åt en ; )

Också något att skryta över =P har tatuerat mig igen .. änsålänge är det bara 4 stjärnor men ska dit 5 till. sen är den klar så ska jag fortsätta med svanken så den blir klar

Men jag kan ju också tala om att jag flyttar snart. Först ut till Vikbolandet.
och nästa sommar förmodligen stockholm. vilket som inte är bestämt. Haha och då kan ju ni-säger inte vilka- sluta klaga på min stockholms dealekt

Efter bulgarien så börjar jag med korkörtet på riktigt. har ju jobb nu så har ju äntligen råd med det

nej nu ska Jonna och jag fixa i ordning här ska iväg och köpa kräftor =) Martin får köra oss .
image5

image7



JONNA

image5



Aja. slut på att skriva mer =)
Ska eventuellt vara med anna på Tisdag så kan skriva mera då. har dock inte internet hemma nu.. =/ men skönt. vill ju inte vara en av de blonda objekten som sitter varje dag och lägger ut bilder på sig själv =P

Jag och Anna
image8

Kommentarer
Postat av: Louise

Heej Lindy! så du har en blogg :) vart på vikbolandet ska du flytta? Ta hand om dig, krams

2007-08-13 @ 17:00:28
URL: http://louisefredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0