Mysig dag med hästar och kaniner + lite till

Nu blev det så IGEN. hade skrivit masser men såklart stängdes sidan ner igen,

idag har vi vart och ridit Jag , Jonna och Ella, det var jätte trevligt förutom att jag ramlade av 2 ggr. hehe illa men smällar man får ta,när en häst är jätte rädd för vattenpölar..
När jag kom hem från stallet var jag HELT slut, så jag duschade och gick ut och sola på ballen.
Annars idag har jag städat för älsklingen kommer hem och jag vill att han ska kunna komma hem och slapna av och må bra i en ny städad lägenhet, Tyvärr åker han igen på Måndag, men vill man ha lite extra pengar så är det bara att jobba på =P

Lite bilder från idag på de jäte fina hästarna Nova och Örnie tro det eller ej örnie var över 170cm.
image39

Och en jätte fin bild på Nova och örnies rumpa ;)
image40

Och en jätte jätte fin bild på Örnie Och så är ju Ella en jätte dukig fotograf ;)

image41


Så gick det ju mot dagens slut =) men vilken trevlig och skön dag det var..förutom att jag slog åp baken 2ggr

image42



Så måste jag lägga in bilder på de sötaste kanin ungarna jag sett, vill haaaa!!
hehe men skulle jag ta hem 1 skulle Ronny blir galen och kasta ut mig. jag svär på miljoner ;)


        



Nu orkar jag inet skriva mer har hänt två ggr nu att det stängs ner, skriver mer efter helgen, för nu ska jeg hem och mysa kudde med älskling, först ska jag vara social med Jonna först
;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0