Ny tatuerings tid

Hahhaa.. Jag måste ju bara passa på när jag är hos ngn med internet :)så jag kan uppdatera min blogg.
Nu är Ronny och jag inne hos Ullis och ®onny ska tapetsera, så ullis äntligen får klart.
har ätit på McD, väligt nyttigt..men man får väl ta och passa på när man väl är inne i stan,
Har vart förboMange och fixat en ny tatuerings tid, Ronny tar min som är 14/9, och jag fick den 21/9 istället.?

image49

Såg Ella förut utanför McD =). raringen där,
Så var älsklingensföräldrar förbi i mrse och lämnade min ciggarett limpa :) domär ett par trevliga änglar dom =)

Måste ju lägga ut enbild på Ullis. har ju inte gjort det ngn , Det passar ju idag när jag är här,

image47

och ni skulle hört hennes kommentar när vi hoppade urbilen, så tog hon upp färg burken som hon ska ha när hon ska måla nu, [Ullis- Men Pappa, jag har ju ingen konserv öppnare, HAHAHA



Ikväll s¨å ska vi grilla med pappa och la familja ;)

image50

nej nu ska jag ta och hjälpa till så dom inte blir sura =)

JONNA JAG RINGER DIG NÄR JAG ÄR Å VÄG HEM

Elina, fålåt att jag inte ringde igår, men glömde bort , jag satt som en igel på Ronny ;) love you,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0