Ringde du senast?

Vem ringde du senast?
Jannice  

Vem ringde dig senast?
Ullis

Vad står det i ditt 4:e mottgana sms?
okej :) ska träffa Johnny. Puss

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
God natt gumman.Älskar dig, hoppas det inte gör något att jag har två andra tjejer i sängen:) puss puss
Från Ronny

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?

Ring inte till mig efter det jag berättar nu.Det är inget jag vill prata över telefonen. Vi kan prata om det senare. Men jag vill vara den första att berätta för dig. Jag villnämligen inte att du ska höra det ifrån någon annan, Jag vet att du blirledsen men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare. Bara lovamig att du inte blirjätte arg. DET FINNS INGEN JULTOMTE ;-)

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Raderar alla skickade.

Har du några utkast?
4.

Vad är ditt rekord i snake?
hehe. det har jag inte på telefonen, men jag var en jävel på det förut.

Vad har du för kontaker som börjar på J ?

Jonna, Janette Jimmy , Johannes, Jonathan, Johanna, Jennie, Joel, Josefine S, Josepinhe N Josefine J, Jannice Orkar inte rabbla upp flera

M?

  Mamma ,MalinS , MalinW, Mange,Maria, Maria A, Marina, Marielle, Marlene, Martin ( jonnas pojkvän)
Mats, Mattias, Monika M, MonikaP,.

Har du privat nummer nu?
Nej!
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0