the adventure of the day

 
Nu sitter vi hemma hos Anna efter en underbar ridtur.
Har några jätte fina bilder som jag tänkte lägga in.
Der var helt underbart att rida har inte ridit på länge, men det sitter i bakhuvudet..är bara lite sur att jag glömde mobiltelefonen i bilen hade velat haft med den på ridturen och tagit bilder, men tog några efteråt,, Ska ut kanske senare i veckan eller nästa vecka ,
Fy fan vad jag saknar att ha häst, det finns inget bättre och skönare.
Sitter och är hundvakt åt arrak idag igen, han är så mysig, Anna och hennes familj är helt kära i honom, och annas syster Sara har en bebis som blev lite rädd och började gråta,

Lite bilder

Hannibal världens finaste häst, Det var den plutten jag red på, Helt underbar häst,

image24

 

Här är bägge hästisarna + en Anna, efter vi ridit fick dom lite färskt gräs =)
image26




Annas plutt och lite utav Anna också, Blackbox njuter utav gräset, En riktig blackbeauty
image30
Yttligare en fin fin bild på Hannibal

image31

Vill också avsluta med att det har vart en helt underbar dag, fast lite små jobbigt att passa en valp som springer överallt och blir blöt och kladdig utav all lera, men va gör man inte för en jätte söt pälsboll.. Har säkert honom imorgon också, men då kan man ju alltid hoppas på vacker väder så det blir slottsparken.

Avslutar med en bild på Arrak. man blir ju knappats trött utav att kolla på honom
arrak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0