Valpvakt

Låt : Var minut -Emilia, som Jonna HATAR =P
Msn : Marina =)
Happening : Hundvakt åt Arrak och sola med Jonna.
Väder : Soligt och fint
Ikväll : fortf, med Jonna ut och gå.
Planer för imorgon : RIDA

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa om Arrak, så jonna och jag kan gå iväg. kasnke ska bada med hundarna Nu RINGER MAMMA,
Tänkte lägga ut lite bilder på puppy ;) det är mitt smeknamn på honom. men både jannice och mamma blir tokiga på mig. -ler-
Så nu äntligen kan dagen ta sin fart ..

skallcutearrak och tritonarrak304845-15

FINNS INGEN SÖTARE

Nu är jonna och jag inne igen.. fast måste ut strax med Arrak så han inte kissar inne, inte speciellt roligt att torka upp. Vi har suttit nere i slottsparken i ca 3 timmar och bara njutit.. Så messade min pappa mig, blev lite förvånad och jätte glad.. det är inte ofta han messar sådär apropå :)
Såå nu har man äntligen börjat sitt nyttiga liv. med naturdiet och mycket motion härligt man kan ju inet se ut som en korv när man åker utomlands..
Ajja nu måste jag springa..
Hejsvejjjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0