året 2007

det blev ju ett bra avslut på detta år iaf
blir ett avslut med Jonna,Anna,Martin,Ronny :)

I Januari gick jag fortfarande kvar på Johnbauer jobbade ihop till 1650p är ändå ganska bra utöver vad han hört att andra har haft. och jag gick dock inte i trean =P
Mycket  firande utav familj och vänner,

Februari månad var nog den segaste månaden detta år,. Förutom att vi bokade en utlands resa vilket blev Bulgarien-/ Nessebar. ett underbart ställe billigt och trevliga människor,

Mars månad kom. Jag fyllde 19 och lillasyster blev 13 dagen efter mig  och Jannice blev 27 :)
många vänner som också fyllde i mars var Annab,Jossefine, Madelene, Anton och Jonathan,
Plus att jag slutade skolan =p pallade inte trycket,

April hände det dock heller inte så mycket jag fick reda på att jag fått sommar jobb och ett extra jobb vilket jag nu jobbar på DAGISET, vilket jag trodde skulle bli tortyr men jag trivs som bara den och önskar att jag hade haft en utbildning så jag kunde bli fast anställd, men jag kan ju börja plugga nu.Men en sak får man inte glömma Tommy min  älsta bror fyllde 26 :) och Så var jag på min sista gratis kontroll hos tandläkaren, ILLA
SÅÅ gjorde jag min FÖSTA tatuering :)

Maj då vad hände där Tommy åkte in på behandlings hem, så skönt för honom trodde inte saknaden skulle bli så stor med det blev den började jobba på dagiset för första gången :) niiiiiiice
var också och lagade ett hål i tanden som dom upptäckte på kontrollen .. :P Så var det ju också morsdag.- JAG ÄLSKAR MIN MAMMA :)

Juni. Började mitt sommarjobb lite lätt med inskolningen som personlig assistent, vilket som SÖG ganska hårt.
så firade vi studenten lite gran för dom, som tog den. Fick tyvärr inte sjunga "för vi har tagit studenten"
Jonnis fyllde 6 år :)

Juli. där är en månad jag älskar för min systerdotter Nellie fyllde 1 :) elsklingen fyllde 19. Elina fyllde 23, Sanna fyllde 18 =P Och sedan började dom 5 veckorna med massa sommarjobb.men det gav ju 10 000 drygt så :D jag är nöjd. Gjorde också min Andra TATUERING :)

Augusti ÅKTE UTOMLANDS :) wiiiiehiieee :) underbar underbart . första gången jag bara älskade att vara utomlands. blir 2008 också kan jag lova
JONNA fyllde 18 blev en jätte bra och trevlig fest där :) välkommen til vuxenlivet, Så var det ju också RIX fm festivalen . Med Anna och Ullis. Det som också är underbart med augusti är att det är den månaden man ska äta KRÄFFTOR :) ihh

September- Kom en gammal underbar vän Monika kom och hälsade på .- ett mycket efterlängtat besök. saknar dig :) Fick massa jobb den månaden på dagiset. :) Vi hade en jätte trevlig tjejkväll hemma hos Jonna. några tjejer från hennes klass kom jätte trevliga :)

Oktober blev det mycket festande. vet egentligen inte varför, bara blev så. det var absolut inte så bra mellan mig och Ronny heller. kanske var därför, Det blev slut där i slutet utav oktober,och mycket jobba också :) men det är ju bara bra . man får ju pengar Ronny fyllde 28,

November  Fick tillbaka kontakten med Monika och Ellinor, mina små änglar. gud vad jag saknat er,
SÅ jobbade jag HELA NOVEMBER :) Fick också ett nytt syskonbarn.- Lilla Leo :) och så gjorde jag min tredje tatuering. :) hah

December, ja tar ju slut idag. vad kan jag säga ett bra år med mycket jobb MYCKET flum med elsklingen, vad skulle jag göra utan dig ?!l. you are my everyting


Ett år med mycket jobb och många tatueringar :) och mycket fest. :) också en underbar utlandsresa =)
Men jag hoppas år 2008 blir mycket bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0