Fjortisdag/kväll med Anna

image157

Vi hittade en Pose på bilddagboken som vi bara älskar -not-

image158
Och jag bara älskar den där posen men putande läppar xD lol

image159
Titta på mig jag är sååå Oskyldig, glömde bara pushup BH och glömde ta den uppifrån ;)
Och rött klär mig inte så bra :p


image160
Så sexig man kan vara  med blont hår med utväxt :D +BIG NÄSA
men vad skulle namnet fjortis vara om man inte klaga på ngt ;)

Idag har vi inte gjort så mycket, eller ja Anna och jag letade efter en bil i 1½ timme,. tillslut ringde C2 och kom och mötte oss istället., en sötprick :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina ögon är nog det vakraste jag sett . Vilken härlig tjej du verkar vara också

2007-12-13 @ 15:08:31
Postat av: Anonym

fet kan man inte va om man
tror man är modell

2007-12-13 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0