Jag skrek nästan rakt ut,

Vad roligt Anna och jag hade igår. Först åkte vi till Uliis och sa grattis. Så sjöng vi lite singstar =) Det var ganska trevligt. Efter det, så åkte vi till Martin & co. hehe..- det var kul där med. =) speciellt när vi började berätta om spöken. Skrattade ganska mycket. Sen höll Streck på med gardinerna. Då började vi skratta ännu mer. Fy va trött  jag var. =P Sen på hemfärden tänkte vi att vi skulle ta Mc D. Så skulle vi åka och ta ut pengar på Maxi men den saken hade dom tagit bort för ombygdnad. Så åkte vi hem och käkade på Grillen istället. Vaddå efterlängtad mat. För varken Anna eller jag hade käkat på hela dagen =P 

Joo fy fan vad kul vi hade, Tog Annas text orkade inte skriva :) men jag måste ju uppdatera,

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp klockan 13:00
men var vaken tidigare. för dagiset ringde i morse och frågade om jag ville jobba imorogn , och självklart gör jag de, Men jag var helt borta när  dom ringde.. Jag skrek nästan rakt ut, Vaa Idag ??,, men då skrattade hon bara och sa., Nej imorogn :) Vi saknar dig Lindy :) då blev jag jätte glad.

Såå nu ska Anna óch jag dricka Kaffe och tee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0