Lindesberg imorogn

Just nu sitter jag hemma hos Lennie och spelar lite gitar hero |||. men personligen tycker jag ||:an är roligare, finns mera låtar man känner igen . :).
men fyy vad lennie är duktig han klarar ju av Hard och expert.. helt omänskligt :P

Idag har jag inte gjort så mycket. jag sov ju hemma hos plutten inatt. det är ju nästan så att jag flyttat in där igen. men har inga grejer där. går hem till mamma och hämtar kläder var och varannan dag. men lite typiskt är det att jag glömde sminket där idag så har inget tills imorogn när vi ska iväg till Lindesberg. och hälsa på Tommy. ska bli kul att träffa honom igen. har inte träffat honom på över ett halvår.. :) har saknat min storebror,

men annars idag har jag och anna färgat håret, det behövdes för oss bägge två :P anna hade 1-2 cm utväxt, och jag hade 4cm i underhåret.. men nu är vi snygga och fräsha :) nice nice,

Så Kom Elina och jannice och lille Leo till mamma och vi satt och myste och pratade massa skit och åt upp jul maten.  fast inte upp  det finns massvis kvar :P ush nu är man trött på all julmat, får förmodligen det imorgon också, klarar inte mera :P hahaha
Men sen när jag  gick ut med Gibson åt Jannice som var trött så ringde Lennie så fick jag gå och möta honom han hade vart på fest, han var också sugen på julmat, och nu sitter jag här för han övertalade mig till att följa med honom hem och spela med honom :)




Nej guuud vad trött jag är ska strax gå hem och sova,. är dygn trött, och vi åker ju tidigt imorogn eftersom vi ska stanna vid lindesberg och käpa med lite grejer åt Tommy, och det är ca: 13mil här ifrån till lindesberg. så.

Men jag ska hem och sova nu, Lennie har ju besök utav johnny nu .

Sov Gott >>

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ringde aldrig =( haha gör inget.

2007-12-27 @ 08:56:14
URL: http://AlmaBonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0