Modell ?

Jo man kan få sig ett gott skratt ibland, vem har påstått sig vara modell?
inte jag iaf, skit samma, det är ngn som vill att man ska bry sig. !

Jag lyssnar på timbaland nu iaf. älskar hans musik, den gör verkligen intryck,

Idag har jag vart hos syster igen.Härligt det är konstigt egentligen, att man kan umgås hur mycket som helst och sedan hörs man inte på evigheter,
Vi skulle ha fikat vid 13:00  tillsammans med Våra bästa år ,när jag kom, men hon var så svullen i ansiktet att hon inte vågade gå ut, så då bad vi Lennie att han kunde göra de, och vilket han visst kunde göra han skulle ändå iväg, Men när han kom tillbaka hade han glömt att köpa :O men det löste sig för Elina gick sen med ansiktet inlindat i en halsduk. :)
Så vi fikade massvis . vinebröd bullar och drömmar .. hahaha.

Skulle egentligen ut och springa med Anna, men hon kom inte hem förens vid 22 tiden så det blev inget idag. men kroppen behöver ju en vilodag ibland, Pratar med henne nu på msn ,
Hon är jätte arg för hennes mobil har cp.-at till sig ordentligt den här gången. men är man dum och inte går med mobilen när det är fel från början så får man skylla sig själv :p

>Helt galen , galen i dig. i ditt himelska leende i ditt skratt , Älskar den låten .. Tänker på en viss person,
som skrev likannde sms för 1½ år sedan. du är underbar


Nu ska jag ut på blocket och kolla upp en ny dator och en ny mobiltelefon,

Bye!,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0