morgonkaffet hos Anna,

Förstår inte att jag fortfarande sitter uppe. är jätte trött faktiskt.
funderar på att gå hem och sova snart,

Ska ta morgon kaffet hemma hos Anna, hon ska ringa mig när hon vaknat och det vet man ínte vilken tid det blir. kanske blir runt 8-9?. men skönt att gå upp tidigt och få någonting gjort utav dagen,

Imorgon ska vi gå hem till Pappa och Pia, Pia fyller år, :) få fika är ju aldrig fel, ihii :D

Helg  nu ser jag inte fram emot dom längre har vart ledig för länge..! 1-2 veckor var skönt . men nu inne på tredje på tisdag. ussh
Fick ett sms utav Elin idag/går ( Torsdag) blev jätte glad. saknar henne med faktiskt,

kanske har så härlig dröm i natt som jag hade igår :) minnen kan få en att drömma så konstiga saker, Miss my people

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa

2007-12-14 @ 00:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0