Ny telefon och en bärbardator

Jag vet egentligen inte varför men på kvällarna när jag sitter vid datorn. får jag brainstorm,
Kommer på allt möjligt att skriva om :)

Håller just nu på att leta efter en bärbar dator som jag vill köpa, och så ska jag ev skaffa 3, Finns en så snygg telefon jag vill ha en likadan som Malin har, älskar den Sony Ericsson W580,



Just nu håller johannes och jag på och messar. han är så störd,, men jag tycker om dig ändåå,, det vi skriver om skulle nog ite ngn förstå,, :)

Saknar faktist min bror Lennie, inte träffat dig på jätte länge, du och jag som hördes varje dag, och muppade oss i telefonen 2-3 timmar på kvällarna,, om du läser dte här ska du veta att jag är djupt besviken på att du bytte från comviq till tre :) men det är därför jag gör de ;)

Anna vill att jag ska gå hem nu. hon har vart och tvättat av sminket och är dyng trött, Jag behöver ju inte gå upp klockan 7 imorgon. jag är ledig :) wiiiiiee

Imorogn ska jag söka andra jobb, vill ha massa jobb så jag
kan få massa pengar .. :D
Kanske ska söka på Lidl :p det är ju ett jobb iaf,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0