överlycklig,

sitter på jobbet nu , har precis vart ute och sövt alla barnen,

Har egentligen inte speciellt att skriva,förutom att jag får pengar imorgon :) hihi.. äntligen, har vart uten pengar nu ett tag.eja. har väl haft några kronor i plånboken, men det är väl inget att skryta om
jag får  7 000 imorgon, om inte mer :D -överlycklig-

Idag ska jag bara ta det lungt , ut och springa blir det väl sen ikväll, men först bara hem till ronny och bara mysa, och ta det lungt, hoppas du inte är sur då, men du kanske sover när jag kommer hem,


Helgen blir det massa bak, har lovat mamma nu hur länge som helst, så det får bli av nu =)

Anna darling ringer dig sen, nu ska jag dricka lite kaffe innan rasten är slut snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0