pics on cutie

Nu är jag hemma hos Elina igen :) vi skulle fika och kolla på våra bästa år, men hon har jätte ont i tanden och ligger och halvsover på soffan.
Känner mig lite smått dum. att jag sätter mig här, men när hon ändå ligger där och pratar i telefonen, så gör det nog inget, hehe,

Igår var Anna och jag ute och sprang. vi sprang samma runda som förut och vi gjorde det på 4 minuter bättre , det är bra, ingen träningsverk idag iaf,
Ska bege mig ut en sväng idag med. men tar ett kortare varv, så man ändå håller igång men inte går fullt ut,
Kanske Anna vill följa med, skönt att ha ngn att springa med.

har tvättstugan idag med, mamma blev lite sur nyss , för att jag var hos elina och inte ville gå hem och fixa med tvätten innan hon kommer hem. men va fan jag gör ju det varje gång :( men hon tvättar den.. haha. service :D

Ihelgen blir det fest förmodligen, Ullis fyller 18 :) men vad kan man köpa åt henne?: ha.Hon har ju redan allt man kan ha ju :p

Nej nu ska vi kolla på tv igen :D

 pussa litegrann på Nellie image166

image167


HAHAHA.. kollain texten i bakrunden ;)
image168




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0