till 17 idag,

Just nu sitter jag på Jobbet, har precis sövt dom små trollen :) haha,,
Fick reda på att jag ska jobba hela veckan.. Så Anna. jag slutar vid 3 på Fredag, men vi får åka till stan efter de.
jag måste köpa nya skor och ngr julklappar, så ska jag se om jag hittar nya byxor :) vill ha massa kläder, men förstoch främst nya skor och sen julklappar, mina smp syskon måste ju ha julklappar. och jah vet exakt  vad jag ska köpa :)


Slutar Klockan 17´idag. men¨åker med Lise-lott hem, skönt att slippa bussen :p
plus att man kommer ju hem mycket mycket fortare,
Börjar klockan 7 imorgon,

Ikväll ska jag ut och springa, men får ta det försiktigt har så ont i ryggen,.

have  a  nice day, 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Jag vill med ut och springa. Men jag ska till stan först. Hör av dig när du kommit hem. och på fredag. Det är ok =P

2007-12-18 @ 15:23:30
URL: http://AlmaBonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0