disappointment .

HerreGud, hur kunde denna kväll som skulle blivit så ROLIG bli en så disappointment .
Vi hade ganska trevligt till en början, men är man inte så onykter så undrar man va fan gör jag här, framför allt när det var där.
Josefine och Sandra och Linn var ute också, Jävligt trevliga och gulliga dom är , the party chicks.
hah, men vi träffade en trevlig tjej,. vet egentligen inte vem hon var, men verkade hur trevlig som helst, fast hrfm, hon visste vem jag var :D
amusing, aja,,

Men nu idag är det Söndag iaf, kan en Söndag bli bättre än att sitta vid en dator och lyssna på queen`? Jaa joo jag tror de :P

Så långt in på denna dagen som har gått så har man vart ute och gått med Anna och Arrak, ätit frukost -ovanligt,
sen gått hit till Lennie och suttit vid hans dator och pratat med Jonna, Sandra Anna plus ngr fler,
Senare idag skulle jag träffa Anna igen. Ovanligt. hah,



Varför ska man inte förstå vad man gjort innan man gjorde det?, Man mår inte bra att tänka efter varje gång.-hrfm. gjorde jag rätt,  vad ska jag göra nu. varför ser det ut som det gör. kan man inte bara få må bra och dom små skit sakerna man gjort bara gå upp i rök, som allt annat,





Det finns massa jävligt,

Plus att imorgon ska jag jobba. Jihuu, -Min första stägning men det är ju alltid bra att göra olika grejer. Men man blir aldrig fullärd,

picture arrive  soon,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0