does?

Tänkte skriva lite grann, när jag ändå är hemma hos Anna =),

ÄNTLIGEN träffar jag min underbaraste och goaste gladaste och världens bästa vän =)
älskar dig honey,

Det jag har gjort nu i 2 veckor är att jobba jobba jobba jobba, men det är skönt att ha ngt att göra om dagarna, plus att man får ju pengar, och så jobbar jag med världens underbaraste barn. trodde ärligt talat inte jag skulle trivas och tycka om mitt jobb så mycket som jag gör, :) happy for that,

Just nu sitter jag och äter Plopp, mm så gott, inte ätit godis på jätte länge, så kan det vara gott med lite chocklad
Kanske ska med upp till Sofia sen, Anna ska färga hennes hår, så har jag ju inte träffat girlsen på evigheter, bara 5 minuter hit och 5 minuter dit,

Sen ska jag hem och fortsätta kolla på beck, Ronny och jag har Beck maraton, vi har alla filmer, kollar 3 om dagen/natten, blir alltid så sent, men skulel väl börja lite tidigare idag, så det inte blir 3 inatt med,
Blir så himmla jobbigt på jobbet då,

nej nu ska jag hjälpa Anna med maten. kom ju  faktist hit för att vara social mot henne :)

i see you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0