I know people will try try to divide something so real

Jobbat åter en dag till, skönt är det på sätt och viss,

You're so self satisfied I don't need you
Är så trött på alla trista människor, men varför försöker man äns? när man aldrig får gensvar från någon som man gärna vill ha det ifrån? hur länge ska man orka?
Use to be so easy  It's strange but it's true

Så vad gör man en Torsdags kväll som den här,  just nu pratar jag i telefonen med min mamma, och med min lillasyster på msn och kusinen rasmus, pratade med johan nicklasson förut men han loggade ut,
Saknar verkligen gammla klassen, haha hittade massa bilder från den tiden jag tänkte lägga upp ngn dag, om jag orkar ;)
Imorgon jobbar jag 9-17, åker med bussen 8:14 tar bussen 17:15 hem är hemma vid 17:30-45, supper seg fredag, men Elin jobbar imorgon med mig xD Jippiiie

Ihelgen blir det väl inget jätte avancerat tror jag, Jag Anna och  Sofia pratade lite om att ha tjejkväll på lördagen,. men det blir isf en lugnkväll med läsk chips popcorn godis osv : ) det är trevligt det med /- Utan sprit menade jag,. men Anna ville dricka vin, och ursäkta mig vem dricker vin bara sådär? Inte jag iaf , : p

haha,, fick en jätte bra låt utav en på msn, love it. alla vet nog vilken det är och har hört den minst 1 gång  Alicia Keys/- No One



Go on all night, I wanna play a game with you baby,


I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I don't worry 'cuz
Everything's going to be alright
People keep talking they can say what they like
But all i know is everything's going to be alright
No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together

Through the days and nights
[No One lyrics on http://www.metrolyrics.com]

I don't worry 'cuz
Everything's going to be alright
People keep talking they can say what they like
But all i know is everything's going to be alright

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you
Can get in the way of what I feel

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try try to divide something so real
So til the end of time I'm telling you there is no one

No one, no one, no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you, you, you

oh oh oh oh
oh oh oh oh
oh oh oh oh
oh oh oh oh
oh oh oh oh





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hördöö!! Jag dricker vin. hahaha

2007-11-16 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0