inse eller bara förstå,

Nu har sista säsong avsnittet vart utev greys anatomy, ush jag vill inte att det ska sluta, nu HAR ALLA GJORT slut, george klarade inte tentan,,
varför ska en så bra serie sluta, Hur kan man vara så beroende utav något,`?
Jag bryr mig om en serie som om det vore mitt liv, men er serie är som en dröm.
Alla tjejfilmer med lyckliga slut är som en tjejsdröm, Som filmen The Cinderella story,, Vem skulle inte vilja ha den perfekt pojkännen, med det perfekta livet,?Jag skulle det, och ibland känns det som om det var den perfekta pojkännen, men är han egentligen det? eller vill man bara att han ska vara det eller att man nöjer sig ändå, inte vet jag.
När man verkligen behöver det som mest finns det inte där,

Hela tiden känna att man tävlat mot någon eller något,  att vad man än gör inte räcker det inte riktigt till, Att man inte tänker på det d¨. man kanske inte orkar, men sedan efter bara ett litet tag inser man att man valde fel, och man kan inte svälja den där förbannade stolthelten och gå ändå eller be om ursäkt,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0