Work work work

Sitter på jobbet, har rast, ganska tidig rast. men men,. Förmidagarna går så fort. plus om man har rast. och sitter framför en dator så springer ju dagarna iväg. ska jobba imorogn och på Måndag också, blir mycket den här månaden,. Imorognm är jag på Skolan. Frita :D haha aldrig vart där förut,
Öpnnar man 1 dörr så öppnas frela stycken xD haha..
PLUS att Elin jobbar idag också, hihi skit kul juu . Jätte glad att jag lärt känna henne,
PLUS, Att en tjej som har sin praktik här ska på samma fest som jag ska på lördag. Hon känner Monika och Ellinor, Josefine Jessica, :D haha Coolt.

Pratar md AnnA  på msn, hon är sjuk, men hon ska gå till skolan ändå, stackars henne,,!

nej nu ska jag göra annat innan rasten slutar klockan 9
 
kisses

Kommentarer
Postat av: jessica

Det var kul att höra :) Kramar

2007-11-22 @ 09:55:41
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0