Bullpartaj

Skulle egentligen uppdaterat bloggen ilördags eller igår, men det blev ingen tid över till det, men jag kan ju blogga om Anna och min bulldag i Lördags,

Det blev iaf över 80 bullar =O haha, fast det hade nog blivit mera om det inte vore för att degen var så himmla GOOOD =)

Before
image114

After
image115

Under tiden medans vi väntade på att bullarna skulle bli klara
image116

image117

Som sagt det var ANNA som åt mest :P

image118

before the UGN . haha dom som ser ut som rosor gjorde jag :D förska gången jag snurra en bulle :P
image120

Sådär såg min finaste bulle ut :D jag är s¨ååå STOLT
image121


haha,, jag älskar att lägga upp bilder


Men men. nu ska Lennie och jag köra lite sing star,
HAHA,, jävla kul

Bloggar senare. om dagens bravader,. b.la. om att jag ska till en kiropraktor imorogn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0