dansade nästan i hela 4 timmar,

Nu sitter jag hemma hos Anna, har just vart ute och gått masser, tvungen att prata om gårdagen. aldrig haft så jävla skit fan kul =) Nu längtar jag bara mer och mer till nästa gång, Jag har fått höra utav masser att jag var dygn full igår, men kommer ändå ihåg masser utav kvällen., och hur kul det var, Vi dansade nästan i hela 4 timmar, träffade masser gammla kompisar, Synd bara att Malin och Emma gick hem ganska tidigt, hade vart trevligt att dansa med dom, Första gången jag partade med Malin, förhoppningsviss inte sista gången, :p det tror jag ju inte det blir,
Träffade också några utav Annas klasskompisar. bla Sandra Verkar vara en hel cool och goo tjej,

Snart ska jag hem, Någon som sitter och väntar på mig hemma,
Han åker imorogn istället för idag :)

Iveckan som kommer blir det mycket jobb,  men det ger ju pengar, förhoppningsviss leder det ju till något bra, Ska ju tatuera mig den 27 igen, så då behövas det ju,

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0