everything to know

Nu sitter jag hemma hos Elina, är hundvakt åt Eros, Elina och Robert är inne i Norrköping och shoppar lite, eftersom jag inte hade ngt för mig så är jag hundvakt. Eros är ju en underbar hund. han lyssnar jätte mycket, Kom nyss in har vart ute en långis med Eros och Sanna. Skönt att promenera och i detta underbara väder, sks snart hem, Elina kommer hem klockan 5.
Ikväll blir det inte så mycket. Är för trött för att hitta på ngt ändåå så det passar, kanske blir en film eller bara en säng liggar dag =)



Det jag gjorde igår, Anna hämtade mig vid halv 9 på morgonen så åkte vi ut till stallet och köpte med oss fika ifrån Åbergs så vi satt där uppe i förmiddagssolen,underbart.

Sen åkte vi hem och var barnvakt åt Ellen ett tag /Annas systerdotter, jättte söt.

När sara kom tillbaka från Sapa så åkte vi ner till centrum och tog yttligare 1 fika, men vadå det var ju kanelbullens dag igår det är ju tillåtet att fika mycket då, haha Lindy som alltid har en ursäkt till allt =P


Har ju inte skrivit på längte men har inte haft tillgång till internet som funkar, så jag kan berätta lite vad jag gjort b.la. i lördags skulle Anna och jag festa litegran, men hittade ingen fest, sen runt 9 ringde sötplutt Pernilla och tyckte vi kunde komma dit. dom hade fest. damn så skit kul har jag inte haft på länge. var typ som en karioke fest. Ricke* du sjunger jätte fint ;) Adde tjatade helatiden om att han tyckte att Anna och jag skulle söka till IDOL:- jo för det lät ju inte förjävligt ellerså, men jag VANN över alla. haha, Men somsakt alla var jätte fulla,  Kan ju bara säga att jag ramlade ett par tre gånger på vägen ut till krogen,  Har iaf inte haft så där jätte kul på länge, det var ju ett plus att träffa pernilla vilket jag inte gör ofta,


Men undertiden iaf när vi väntade på att ngt skulle hända tog Anna och jag lite ego bilder som jag tänkte lägga upp =P the cam and us
 ;p

     



haha. sitter hemma hos elina och kollar lite på hennes bilder och hittade en dygn gammal bild på mig.


Kommentarer
Postat av: Pillan

ja det var kul!

2007-10-05 @ 21:25:15
Postat av: Ullis

Va söt du var i brunt hår! Jag saknar dig stumpan (L)

2007-10-08 @ 01:06:47
URL: http://pixlers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0