Listan



Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.

1. När gick du upp idag? 
När Elina ringde, runt 8-9

2. Diamanter eller pärlor?

Pärlor, bara det inte ser tantigt ut

3. Senaste filmen du såg på bio
 Längesedan, men The holiday. med Anna!

4. Favorit-TV- program?
Grey´s Anatomy,  Prision break


5. Vad åt du till frukost?
 Inget.


6. Vad är ditt andranamn?
 Sanny,

7. Din favoritmat?
 Lapskojs, 

8. Vilken mat gillar du inte?
 Pasta överhuvudtaget, och köttfärssås + korvstroganoff

9. Favoritchips?
 Lantchips. och lättsaltade chips.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
 Dom som Anna och jag spelar i bilen, våra egna alltså. =P

11. Vilken bil kör du?
 Ingen, har inte körkort ännu.

12. Favoritmacka?
 Håller med Elina, p2´s rostbiffsmörgåsar är grymma!!
 

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
 Egoistiska ,


14. Vilka är dina favoritkläder?
 Vet inte men min Diesel jacka älskar jag bara såååå mycket 

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Australien eller nya zeland, skottland hawai Karibiska öarna, :D


16. Favoritklädmärke?
 Har inget jag gillar mer än något annat , vitt jag vet.
 

17. Var vill du dra dig tillbaka?
 Vet inte!
 

18. Favorittid på dagen?
Kvällarna! när man är ute och går med Anna och Malin..
 

19. Var är du född?
Norrköping

20. Vilken är din favoritsport att se på?
 Handboll, eller nya favoriten. Hockey :D

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
 Haha, Det är inte många som bryr sig om detta tror jag. jag gjorde det för jag har inget annat för mig.

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
 Ïnte ngn. 

23. Coca Cola eller Pepsi?
Förr skulle jag sagt Pepsi, men älskar coca cola, 

24. Fotboll eller ishockey?
Hockey :D 

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
 Natt Människa , om jag inte har jobbat, då är jag ganska trött på kvällarna, men jag älskar natten,

26. Pedikyr eller manikyr?
 Pedikyr 

28. Vad ville du bli när du var liten?
 Docktor,
 

29. Bästa barndomsminnet?
Det finns många, men det jag tänkte på direkt när jag läste frågan var, När Lennie och jag skulle cykla till lekparken Jag hade precis lärt mig cykla så åkte vi ner för en brant backe och min pappa hade nog glömt en liten grej. hur man bromsar, så jag åkte rakt in i ett träd, Det är ganska roligt...
 

30. Varit i Afrika ?
 Nej,men jag skulle vilja,!!
 

31. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
Haha, nej men skulle vara roligt. där emot har jag och ett par till rullat in en tjej i plast folié

32. Varit med om en bilolycka?
Joo,

33. Favoritdag i veckan?
 just nu, onsdagar.

34. Favoritrestaurant?
Har ingen. McD kanske,

35. Favoritblommor?
 Rosor

37. Favorit-snabbmatsrestaurant
 Gillar McD.

38. Äger du en cykel?
 Jo , fast den har inga bromsar :D

39. Vem fick du senaste mailet från?
 Elina!

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
 Som den shoppaholic jag är skulle jag aldrig kunna hantera ett kreditkort...

41. Läggdags?
När jag vill ;P
 
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
 Räknar INTE med att ni ska svara, men kul att läsa allas...

43. Senaste personen du delade en middag med?
 Anna och Fredrik,
 

4. Vad lyssnar du till just nu?
 Musik,
 

45. Favoritfärg?
 Brunt och rosa =)

46. Hur många tatueringar har du?
 5..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0