my picture so fucking enjoy

Haha. Sitter hemma hos Lennie, och jag som vanligt kollar runt i datorn och hittade fullt med bilder som jag ska lägga upp :) masser på FAMILJEN och Nellie, osv :p


Vi börjar med en jätte fin bild på Anna =)
image86 <-- 13 Februari


Sedan en fin bild på Jannice(storasyster) och Nellie :)
image87 <--- 7 februari

Elina med familj :) nellie och robert.
image88<---- 7 April :)

VÄRLDENS finaste och underbaraste unge..
image89<---- 28 April

Miss you already,, Min Jason..
image90

I'm the fucking known as beautiful ;)

 -  -  -  -



Lennie.





                               Jannice
 







Elina







JAG !!






image101

image102

image103

image104

har tyvärr inte bilder på småsyskonen men det kommer =)

image105


BYE

Kommentarer
Postat av: Lennie Printz

Bästa sidan på jorden ;D
hahahahahahahahahaha. våran bild Lindy :D hahahah. ASG ASG ASG ASG ASG!!!

2007-10-20 @ 18:13:07
Postat av: Anonym

Älskar din blogg =) //Becca

2007-10-29 @ 16:53:37
URL: http://jamiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0