STOCKHOLMS BOOGIE

Låt : I want to break free /- Queen
Msn : Anna :) Muppas!
Happening : Strax gå till babylon med Anna, men först lämna arrak.
Väder : Kallt ,
Ikväll : Förmodligen lungt, men får se,
Planer för imorgon : Hundvakt , och ta det lungt så jag orkar jobba på torsdag, men en sak, Greys anatomy kl 9


Har just kollat på filmen Stockholms Boggie, gud vad jag älskar den filmen, åhh Erik Johansson är så snygg,
'

image132

image133

image135

image136 SNYYGGGGGG


Strax ska jag till babylon med Anna, hon är hungrig, tänkte bara köpa en cola och vara social, orkar inte äta, det är jobbigt =), Sen ska jag dra med henne ut och gå, har nästan suttit inne heladagen, förutom när jag vart ute med arrak, han är ju valp så han får ju inte gå så långt,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0