This day, so far ;) More to come

Sitter hemma hos ANna nu =). efter en jätte härlig dag ute i stallet på en lång och väldigt skön ridtur =)

Snart ska vi baka bullar =). haha,, Anna och jag har fått bak nojja, bakat masser på sista tiden. fast anna har bakat lite mera än vad jag gjort. hon gör typ kladdkaka var och varannan dag, Hon är så söt ,

Först lite bilder på Anna och jag när vi bakade kladdkaka :)

Anna slickar grädde ;p
image107

Fick vispa ny. eftersom hon åt upp allt, och den här gången skyddar jag den :p nevars ;)
image108


Sedan såg det ut såhär :)
image109

på ridturen idag =)


Hanni och blacken pussas :)
image110

image111

Anna och jag. Flum bilder =)

 

Kommer mer när vi bakar bullar =). hahahahaha Som tur är har man ingen grädde till bullar, bara jätte god DEG ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0