heroes

Sitter hemma hos Lennie nu och laddar ner lite heroes :) Så jag har allt hemma, finns inget bättre just nu på min preoriterings lista, mer än att jag jobbar ,

idag har jag jag vart inne i norrköping med AnnaÖ, vi shoppade lite grann, eller ja hon gjorde de. jag var bara sällskap :p så tog vi en fika, sen åkte vi hem, det var trevligt kan verkligen prata med henne, det är känslan lite utav en syster, men hon kommer ju inte i närheten utav Elina och Jannice och lilla jennie,,

Elina saknar dig även om vi kanske sågs bara herromdagen, Vi får ta och gå ut och gå nu någon dag snart, jobbar inte så mycket i veckan som kommer, om dom inte ringer och vill att jag ska jobba villsäga :)

Annars ikväll blir det lungt har egentligen lust att parta lite, men får bli nästa helg, då elina och jag har pratat om att kanske gå ut, vi får se vad det blir,

tankar far omkring i mitt huvud, avskyr när det blir såhär, jag vet inte vad jag ska göra, men jag vet ju vad ni som jag har pratat med det här om tycker jag ska göra, -TA I  TU MED DET, men hur fan då`?!
Snart hem, men till vadå, kanske ska ta ett flygg till nästa varma ställe? vill du följa med?!


image72

image73

och så favoriten just nu =). finns det ngn så vacker som henne?
image74

SÅ nu ska jag logga ner och tror jag har skrivit klart :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har jag missat något om jag inte har kollat på ett enda avsnitt av Heroes? Alla säger att den serien är jätte bra. Kanske ska överväga att börja kolla på den :) By the way, Hayden Panettiere är jättttte fin! Ha det bra :)

2007-09-23 @ 17:12:59
URL: http://nylon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0