A mighty heart

Idag har Lindy vart en effektiv tjej,. Anna och jag gick upp klockan 05:00 i dag, åkte upp till stallet och släppte ut hästarna, sen åkte vi hem , Började med att laga matlåda åt mamma x-) sen gjorde jag 2 ägg åt mig och stekte upp lite champinjoner, och 2 mackor. efter de bytte jag om och gick ut och sprang lite, sprang i hela 40 minuter, skönt så duscha jag av mig lite lätt, sen så satte jag på filmen :                                                        
A mighty heart :med Dan Futterman, Angelina Jolie,                                                                          image335
Archie Panjabi den var faktiskt väldigt bra kanske lite långdragen och ett tråkigt slut,           
Baserad på en verklig händelse, så den fnkade utmärkt för mig! .                                         
E
fter filmen så började jag storstäda heeeeela lägenheten.                                                        
Det ända jag INTE gjorde var att tvätta fönstrena och så satte jag på en gammal skiva med 
G-E-S (Glenmark Eriksson Strömstedt) haha gammla minnen till den skivan vill jag lova!:                    
haha..Efter det sågick jag över till Elina och satt och pratade lite ute på ballen ;-) sen gick vi ner och tog en snabbfika på P2, skulle möta upp Anna tänkte vi, så snälla är vi! så nu sitter jag hemma hos elsklingen och håller henne sällskap när hon städar. fast just nu är jag väl inte sådär jätte social, men måste ju berätta för alla er 28stycken som läser min blogg varje dag!!           

xOxO Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0