ännu en dag till irritationen!

Sitter hemma hos pappa,., är jävligt sur!!!!!  Han lovade mig LOVADE MIG. att jag skulle få hans telefon när hans köpt en ny!. men nej då. har har lovat Jennie med. men det är inte ngn utav oss som har den. ne det är Sanna som har.!! en jävel på att lova saker men en annan sak att hålla dom!!. aja cpitirriterad. hela den här veckan har vart cp, känner att man skulle behöva en break med tjejerna. prata av sig och verkligen ha ngn som lyssnar och förstår.! ikväll blir det väl lugnt, skulle gärna vilja supa av ngr hjärnceller, Får heller inte glöma att ringa Monika idag heller! ska se om jag kan komma in till henne imorgon så vi sen kan gå upp till hermelin på måndag.! så jag äntligen kan ha ett normalt jobb! där man faktiskt tjänar pengar, och inte massa jävla utlåtanden att resa hit eller dit och tjäna  30 000 i månaden. !
Ha en trevlig Lördag mina vänner-!!

xOxO Bye!!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag finns här. Saknar dig hun. Försökte ringa förut men din mobil var av. =( Puss

2008-04-12 @ 21:32:55
URL: http://AlmaBonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0