Bättre start på dagen finns inte!

Första dagen på jobbet. var underbar. barnen när dom såg mig bara vrålade Liiiiiindy!!! : ) bättre start på dagen finns nog inte, Underbara barn som blir glada över att se än, och saknat än!.cute, Men var ganska trött när jag kom hem till anna vid halv 7. Stannade förbi P2 och hjälpte Linda och Anna och plocka iordning, Linda tycker jag är knäpp som jobbar gratis, Men måste ju hjälpa min elskling, så vi kommer hem fortare : p.. Tiina kom förbi också. haha när vi stod ute och rökte och pratade sprang det en gullig lite mus, och jag filmade den. haha det var en ful svart fågel som ville äta upp den, men vi skrämde bort den. : ) Efter de åkte vi upp till stallet Anna tvingade med mig, är egentligen så jävla trött, men kan ju inte bara sitta inne, Imorgon blir det party , yeeejh,, fast jag har lovat Anna att jag ska följa med henne och släppa ut hästarna. blir upp klockan 5 jävla roligt. men vad gör man inte för en vän. efter det blir det annas balle, sen bolaget.

xOxO Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0