ca 2mil

Seg jag blev då bara för att jag satte mig här. har väl gått ca 2mil i högklackat idag, det verker är hemma hos Jonna nu . vi ska dricka lite tee :-) mummsigt..Blir att sova själv inatt :-( minder trevligt, . och imorgon åker min kära mor till Barchelona (stavas?) AVIS, hehe Hon frågade min om jag ville följa med henne till stan idag IGEN och köpa ett ´par skor till åt henne, det räcker tydligen inte med 1par skor och en hel ny garderob.. nej då vi köper upp hela lönen på en och samma vecka.. Kan hon inte förstå att jag också vill ha och behöver massa nya kläder..
Idag slutade jag iaf på jobbet. trodde jag skulle palla men icke tyvärr jag är en qutier, vilket jag inte trodde aja .

VILL SUPA IMORGON!!!!!!!!!!!!

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Varför slutade du gumman? Du kommer hitta nått annat snart jag lovar *ger tummen upp*

2008-04-10 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0