dumma Anna ;)

Haha.. Dumma Anna.(elkslingen) läste just hennes blogg, Men jag älskar dig oerhört mycket ändå!Det var så att jag satt och pratade med en person på msn, så pratade vi om film/filmer, så frågade han vad jag tycekr om för slags filmer,
L- eh jaa. jag älskar alla slags filmer, men det jag verkligen inte kan se på är Stjärnornas krig och star wars!!
(då förstod jag inte att jag skrev samma sak. utan han frågade mig )
P- ehh jaha. men vad är det för skillnad på stjärnornas krig och
star wars ?
Jaa
den kvällen fick jag nog höra utav alla att jag är en riktig blondie!
 
men har fortfarande tråkigt och undrar vad som händer ikväll. >Jonna ska ju kolla på Men in tress klockan 20:00 ska messa elsklingen och fråga när hon kommer hem och fråga om vi kan  gå ut och gå innan klockan 21:00 eller så kan vi kolla på det tillsammans hon och jag har mycket att prata om. vill vet allt ALLT om Kim. image257





xOxO gossip Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0