Fick tillbaka jobbet

Sitter hemma hos min bara min elskling, Dagen har vart helt kanon, Började med en kopp kaffe hemma hos elsklingen sen hem och bytte om och åkte ner till centrum, Så ringde jag dagiset, dom hade ringt underförmidagen, men då sov jag,. OCH VET NI VA !!?!?!?!?! jag har fått tillbaka jobbet. De ni, ni skojar inte hur glad jag är, När elsklingen började jobba gick jag över till smink shopen och köpte läppglans åt Anna, sen gick jag och tog en kopp kaffe på P2, sen så gick jag och Jonna en sväng, hon köpte jordgubbar och glass, hon skulle hem och göra  milkshake, Efter det gick jag tillbaka till P2 och hjälpte till att städa i ordning, sen så kom Tiina förbi och tog en cigg och vi pratade lite skit. förlåt raring. men behövde sova ut lite, vi träffades en stund iaf, och du var jätte vacker idag! Sen vid kvart i 7 så åkte vi hem och lagade lite mat, eller jaa jag gjorde de, och det blev en 10 utav 10 ; ). Nu strax ska vi in till Norrköping. Anna ska träffa Kim och jag ska träffa mina flickor., dock inte Ellie* för hon är hemma hos sina föräldrar i Melby!. Här kommer några bilder, _/ are you the cock ; )

image340

Vad tittar anna på ; )
image341

image342

image343

Lite mörka men va fan ;)

xOxO Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0