Fredag äntligen

Nu sitter jag här igen hos Jannice, hon åkte just iväg och Leo ligger och skattar på golvet, ska strax ut och gå, ska följa Anna en bit till skolan, så ska hon få berätta om igår, Pratar ju nu med henne och modellbilderna hos och sara tog så hon ska skicka den  :-) Så pratar jag med en annan tjej som hjälper mig med jobb :-) underbar människa verkligen..


image301

är och bränner massa fett.. haha säger:

Ne jag tänkte informera lite om jobb haha

är och bränner massa fett.. haha säger:

dem söker försäkringsförmedlare..

är och bränner massa fett.. haha säger:

bra grundlön..

-


nu ska jag göra iordning Leo och gå. han måste sova..
men ha en trevlig Fredag, höres senare..

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0