Greys Anatomy tillbaka imorgon 21:00

Sitter hemma hos elsklingen, min telefon dog förut, och Elina var inte hemma, så sprang över hit en snabbis innan hon ska in till Norrköping, Skulle egentligen med in idag, men orkar inte blir nog hem till syster och sitta på hennes balkong sen och sova litegrann, så jag pallar med dagen i övrigt. =). Kanske lika bra att inse att det inte finns så mycket kvar!´? jävligt tråkigt. maby its ment to be!?
Funderar på att ut och springa senare i eftermidag. Elina kanske vill med, hon har ju sagt att hon ska börja springa med Eros, Hehe., måste ut och röra på mig, Frågade Jannice om hon ville med ut och gå, men Elina och hon hade redan vart ute, hon sa att hon ringt mifg vid halv 9, tjena att jag var vaken då, På tal om att sova, mamma sa (såg) att jag har fått påsar/blivit mörk under ögonen, men har ju inte sovit ngt knappt sedan i fredags, Men som du sa, : sova kan man göra när man blir äldre! haha, plus att man kan inte sova bort en underbar dag som denna . lite därför att det inte blir Norrköping heller,. vill inte sitt apå en buss en vacker dag som denna!!
Monika Ringer dig senare när mamma kommit hem! Så får vi planera om det blir hultsfred?! och eller bulgarien. skulle vara underbart att åka ner iår igen :) men jag vill till så mycket flera ställen som Venutzela (stavas) .

Ha en skönt och solig Tisdag ♦

Imorgon är ÄNTLIGEN Greys Anatyomy tillbaka, vart uppehåll i 2 veckor p.g.a Hockeyn.!
♥ xOxO Bye!!



Kommentarer
Postat av: anonym

Jaa fan det tycker jag med..När kan du?

2008-04-22 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0