irriterad

IRRITERAD.... jag vet inte vart jag ska vända mig. snurrar runt hundratals ord i mitt huvud som jag bara vill skrika ur mig.. och vet inte heller hur jag ska formulera mig och få ut det irritation  jag har!! va fan jag tycker om det här jobbet jag gör de.. men pallar inte mera snart. och det är inte de att jag pallar arbetstiderna. men det  kanske är dax att ge upp. även om det låter väldigt olikt mig! jag är inte som bara slutar, men ändåå. jag vill ju kuna vara bra på mitt område jag jobbar inom!. Vad Ska Jag GÖRA!!!!!?!??!?!?!?!??!?!?!?!

ska bli skönt med en spring runda sen ikväll, synd bara att ryggjäveln streakar...

INGET FÅR TA DETTA PERSONLIGT MIGG VANLIGASTE svärord.
BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG BÖG



Kommentarer
Postat av: sara

Om du tycker om jobbet och trivs så kämpa på.. de kommer släppa snart, var inte rädd att be om idder eller kanske sitta med Stefan emelie elin eller vad han nu hetter sergel
eller vad de var. och lyssna för att få lite inspiration..
Tror du på att du kommer sälja så kommer du snart att göra de, och förstå att du gör inget fel. produkten är svår Företag som inte vet om ideen vill inte satsa pengar på annonser där. Vänta ett tag snart skulle ju 118700 marknadsföra sig i radio och i tv:n då kommer allt flera företag våga satsa sina pengar på marknadsföring och du kommer att tjäna pengar.

Sen om det inte känns som din grejj så är de inte att ge upp.
Du har gett det en ärlig chans och kämpar på. Du ska vara jävligt stolt över dig sj som stannat så länge trots att det gått som det gått och saker som skett skett.

jag tror på dig hur du än gör.

Kram Sara-

2008-04-08 @ 21:41:18
Postat av: sara

Om du tycker om jobbet och trivs så kämpa på.. de kommer släppa snart, var inte rädd att be om idder eller kanske sitta med Stefan emelie elin eller vad han nu hetter sergel
eller vad de var. och lyssna för att få lite inspiration..
Tror du på att du kommer sälja så kommer du snart att göra de, och förstå att du gör inget fel. produkten är svår Företag som inte vet om ideen vill inte satsa pengar på annonser där. Vänta ett tag snart skulle ju 118700 marknadsföra sig i radio och i tv:n då kommer allt flera företag våga satsa sina pengar på marknadsföring och du kommer att tjäna pengar.

Sen om det inte känns som din grejj så är de inte att ge upp.
Du har gett det en ärlig chans och kämpar på. Du ska vara jävligt stolt över dig sj som stannat så länge trots att det gått som det gått och saker som skett skett.

jag tror på dig hur du än gör.

Kram Sara-

2008-04-08 @ 21:41:29
Postat av: sara

Om du tycker om jobbet och trivs så kämpa på.. de kommer släppa snart, var inte rädd att be om idder eller kanske sitta med Stefan emelie elin eller vad han nu hetter sergel
eller vad de var. och lyssna för att få lite inspiration..
Tror du på att du kommer sälja så kommer du snart att göra de, och förstå att du gör inget fel. produkten är svår Företag som inte vet om ideen vill inte satsa pengar på annonser där. Vänta ett tag snart skulle ju 118700 marknadsföra sig i radio och i tv:n då kommer allt flera företag våga satsa sina pengar på marknadsföring och du kommer att tjäna pengar.

Sen om det inte känns som din grejj så är de inte att ge upp.
Du har gett det en ärlig chans och kämpar på. Du ska vara jävligt stolt över dig sj som stannat så länge trots att det gått som det gått och saker som skett skett.

jag tror på dig hur du än gör.

Kram Sara-

2008-04-08 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0