JAG BER OM URSÄKT ATT JAG Ä>R SÅ JÄVLA MISSLYCKAD!!!

men gud ., jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som tagit illa upp över mina inlägg!!: Och alla som VERKLIGEN känner mig vet att jag måste skriva av mig i bloggen för att lämna det, Och just för stunden när man är Irriterad så låter det mycket värre. man måste ju ta allt med en nypa salt.!  Just nu har jag lust att skriva massa saker men det kommer jag väl också få en utfrågning/utskällning) utav.,Och ngn kommer ju säkert på peka mn stavfel också, för det är ju så jävla hor roligt att påpeka saker. Och sanna förlåt då och du tog åt dig men alla har fattat det som att jag var irriterad på min pappa, bara JUST FÖR STUNDEN:;!!! men jag behöver ingen telefon hade vart roligt med en uppdatering!! men jag vill inte ha den där telefonen längre , KAN JU FAKTISKT skaffa ett eget jobb med egen inkomst så jag kan köpa mig min EGEN telefon... HAHA jag har fått Anna symdrom att skriva vissa ord med stora bokstäver. hehe man blir som man umgås min elskling. älskar dig! Nej nu måste jag hem. innan jag får en till utskällning idag. Känns så jävligt när man äntligen fått tillbaka en bra kontakt med sin pappa blir den förstörd.! Nu kommer det inte kännas bra att trffa honom igen.,! träffas typ 1 gång varanan månad och så ringer han och är jätte arg!. JAG BER OM URSÄKT ATT JAG Ä>R SÅ JÄVLA MISSLYCKAD!!!

sms1
Gulligt skriviet på din blogg. Typ som om det är mit fel! ///
inkommet Måndag 14/4 20:16:34
Mitt svar:
Ursäkta hehe alla som läst de förstod att det var till pappa, men det är ju bra attd u säger till till honom, det gör ju bara saken lite värre tack. men vi hörs någon gång i framtiden / Lindy
sms2
Ursäkta. ja mår skit för att han lovat dig och Jennie mobilen. Så jag skickade din bloggskit till mamma. Så det är väl hon som visat din far!? Ska lämna telefonen imorgon. Men visst om du inte vill ha någon kontakt med mig längre , så är det upp till dig!- inkommet Måndag 14/4 20:37:09

Nu mår jag bättre som sakt behöver bara skriva av mig så det försvinner ur systemet!!!!

Bye!!

Kommentarer
Postat av: anna

LOVE YOU TOO BUS

2008-04-14 @ 22:02:26
URL: http://AlmaBonita.blogg.se
Postat av: Fia

du är inte misslyckad ! se på mig ; P så känner du dig genast mycket bättre : P

2008-04-16 @ 08:06:49
URL: http://sofiaamandalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0