My dear, we're slow dancing in a burning room.

Sitter hemma hos Jonna Ponna. Kom precis in först gick vi förbi ettan och fick pengar utav mamma sen till grillen och köpte glass mummigt, Sen ringde Tiina så vi har suttit hos henne 1 timma ungefär, trevligt mycket att prata om. Vet inte varför men idag har det vart en dag till irritationen, Mycket tankar krig massa saker, vad jag ska göra hur jag ska göra! Men fick en glad nyhet idag! ska börja vicka på 2 dagis nu! ska få mera timmar på dagiset i blacka, ska ringa och prata med dom på Måndag : ) Det var Lise-lott som sa förut att dom behöver folk!! sen så nämnde hon också att på hennes nuvarande dagis behöver vikarier plus om jag får börja på hermelin också, Då kan jag ju åka utomland efter sommaren. 3 jobb`= 3 inkomster. Så har jag ju också ngt att fördriva tiden med också ; ). Ja ikväll blir det lungt men har lust att parta imorgon, Blir eventuellt så också, om Anna orkar, För Jonna ska ju på folkrace på Söndagen, så då kan hon ju inte festa, men då kan Anna och jag shake some ass ; ). Sitter och lyssnar på skön musik med Leona Lewis,

D
et jag annars gjort idag är ju då att jag vart barnvakt åt lilla Leo, har gått jätte bra, han är så snäll sötnosen. Så jag följde Anna till skolan så blev vi sittandes där, Mathilda blev helt kär i honom, och ville att han skulle vakna helatiden!, haha. Sen så satt jag och tittade ett tag när dom hade idrott, sen satte vi oss på den nya skolgården, och jag brände sönder axlarna, så blir nog bara röd denna sommar . Efter det gick jag,Malin och Anna ner till P2 och mötte upp Jannice och tog en fika , behövdes, var så längesedan vi 3 umgicks, och inte firade vi våran 1års dag heller, Tycker Sofia ska följa med nästa gång. btw Sofia tatueringen var grymt snygg ; ), Sen följde jag med Anna hem så vi satte oss på ballen och solade litegrann, efter det bar det av till stallet för att mocka skit. och därefter har jag vart med Jonna!!


xOxO Gossip Girl!

My dear, we're slow dancing in a burning room.




I was the one you always dreamed of,
You were the one I tried to draw.
How dare you say it's nothing to me,
Baby you're the only light I ever saw.

I'll make the most of all the saddness.
You be a bitch because you can.
You'll try to hit me just to hurt me,
So you leave me feeling dirty cause you can't understand.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0