På hemmaplan

Sitter hemma hos elsklingen. dagen har vart ganska rolig. satt och pratade för mig själv i morse när vi åkte och släppte ut hästarna, -haha- Anna tyckte jag var ganska söt när jag bara pratade ord men inga meningar, Nu bär det först av till viberga och köpa hårfärg sedan bolaget, jag ska köpa budwieser (stavas) jag kallar den för den röda och vita ; ) det var inte många som förstod mig i lördags vill jag lova.! Sen blir det Norrköping. vill egentligen vara på hemmaplan, men ikke!! Ska bli trevligt att träffa mina små änglar!

Anna och jag denna morgon. Gud vad arg hon blir när jag lägger ut bilden på henne ; )


            




xOxO Gossip Girl , I know you love me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0