Somewhere Over The Rainbow

Sitter hemma hos Jannice, ojj ojj ojj vilken skallebang jag har , inte så värst bakis förutom huvudvärken!, Och har ni sett vilket vackert väder det är , sitter och väntar på att Leo kan vakna så jag kan gå ut och gå, tänkte ringa elsklingen snart, se om hon är lika arg idag som hon var igår! hehe ja jag säger då de,
Just nu lyssnar jag på Jannices favorit låt som hon tjatat om i flera dagar,som jag fixade åt henne igår,som heter. Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow, Visst är jag snäll!:
 
Ja fan jag visste inte att ni var bästa kompisar, då hade jag ju inte sagt något till dig förstår du väl, hoppas jag inte förstörde  ngt där :p. Föresten vill ni veta något svinit, Igår, jag gick med anna helavägen, så pussar vi varandra hejdå!! sp går jag hem. när jag står utanför porten så slog det mig fan mina nycklar, (mina fötter var döda) gick barfota från centrum. så det var bara att börja pallra mig hem till elkslingen och hämta nycklarna, skapligt irriterad! och jävligt irriterande,Haha så sjukt att min mamma  vet vem din pappa är, och han har vart jätte kär i henne!!

Nej nu ska jag ge elsklingen ett försök till att vakna, ska inte jag få sova ska ingen annan det heller ;-)

uppdaterar senare/
xOxO/ Bye!!
image332
Bara så ni vet gör vi oss til på bilden iaf jag :P ville inte vara med på kort !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0