spegeln gick sönder,7års olycka,

Sitter hemma hos syster Jannice nu, har vart barnvakt i 30 minuter, måste ju hjälpa till när Andreas är utomlands, Det jag gjort idag är inte så mycket egentligen, Gick över till Anna i förmidags, sen hem till Elina och spelade lite yatzy, och pratade lite om allt som hänt! sen gick vi över till  Jannice och sen gick vi ner till centrum och skulle köpa glass men det blev ingen glass, För Elina och robban ville hem och laga mat!. Jo en sak till jag gjort idag, Mamma blev galen men mest ledsen, Jag hade sönder hennes stora jätte snygga spegel, den bara åkte i golvet. 7års olycka!!!!!!! Monika ringde förut, hehe.så pratade vi om vissa saker, bla att jag är en väldigt rastlös människa och det finns dom som stör sig på det.
Konversation 1.
L- Varför stör man sig på om man är rastlös? jag är nog den mest rastlösaste människa som finns, jag kan fan aldrig sitta eller ligga still.

M- Vad menar du?

L- jaa alltså det finns ju dom som stör sig på sånna som är rastlösa jag vet iaf 1.

M- jag var rastlös förr, vet du vad jag gjorde för att "bli lugn"?

L- nej vadå?

M- Jag började dricka, supa aset, Nu hinner jag aldrig bli rastlös, för jag sover jobbar super, sover jobbar super.

L- haha.

M- Nej jag skojade bara jag är alcholist!

Konversation 2.
L- Jag fattar inte varför folk bara kan sitta inne en såhär dag!!

M- Vadå jag har suttit inne, inte äns vart ute på balkongen, och inte rökt en ända cigg idag!

L- Vad duktig du är, men varför?

M- Jag har inte haft någon att prata med, och du svarade ju inte när jag ringde förut idag,Och är man med någon så blir det ju att man röker helatiden. så jag tycker att du kommer in till stan ikväll,.

Påänglösa konversationer, men hade inget annat att skrva!



Nu ikväll blir det hem och duscha, ska ta en låååååång dusch, är jätte trött redan så blir nog att sova tidigt! jag lär behöva det! Mamma har vart gullig och laga dillkött åt mig, underbara du!
Imorgon ska jag träffa Elina på förmidagen, vi ska väl kolla på våra bästa år eller så! hoppas det blir fins väder så kan vi sitta på hennes ballkong och spela yatzy!!

xOxO Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0