that ain't what you got

Sitter hemma hos min elskling, vi har planerat lite framtid hon och jag : ) Ska snart iväg till P2 , elsklingen ska jobba och jag ska uträtta ärenden åt henne.! Dagiset svarade inte. får göra ett nytt försök imorgon, lite tidigare, får ställa klockan.,runt halv 9 dom har möte till halv 9 bra att ringa efter det. kanske blir att man börjar redan imorgon, wihiee, På onsdag blir det fest med girlsen i norrköping, Synd att du ska till Uppsala din tönt. Just nu sitter anna och messar med Kim. ni ska bara veta vad dom skriver till varanda. dom är snuskia, vem håller på med sånt. ; ), eller så är jag bara avensjuk, Blir eventuellt Norrköping ikväll med elsklingen hon ska träffa Kim och jag ska träffa monika jessica och elli, miss you girls,
Eller så blir det film med Lennie och Linus ikv'äll med,. Om dom inte skulle in jätte tidigt till Norrköping imorgon och köpa nya GTA, Det är nog det roligaste spel jag spelat : )

have a nice day!
xOxO Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0