Hemma på besök.

Trött seg och mår jävligt illa.. Men ni jag har minne utav hela kvällen, Fick i mig ganska så mycket igår. :p
en dumle 70is, 3 öl 2 tequila rose1 dumle drick på Ettan . Sen så gjorde jag sällskap med Johan Magnusson hem (Monikas bror) för Anna drog iförväg och fick skjuss utav Henka Clausen.
Det var en trevlig kväll igår mycket folk ute, det tråkiga var väl när Sandra gick hem, men hon skulle upp och jobba. men underbart att få träffa dig en liten stund iaf. Tiina också min solstråle.. synd att vi inte hinner träffas mera.

Ligger på soffan hemma hos Elina just nu,HELT död, blir bara värre och värre för varje minut som går, skulle hjälpa Elina nyss med n grej. när jag reste mig upp snurrade hela världen och jag gick som en zombie.

Ser verkligen inte fram emit till i kväll...
vill gå och sova så det blir fortare morgon :) ska ju få träffa Kristoffer också :) wie wie

orkar inte skriva mera det har tagis 15 minuter att skriva detta!!
jag är sugen på popcorn..

bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0