I really need to talk to you.

Idag ær det fint væder hær i Hemsedal : ) Solen skiner, Vilket inte ær så dær jætte bra før min skull, Då ær næstintill hela befolkningen uppe i bergen och går. Har jag tur kanske det kommer in ett par tre stycken och køper en kopp kaffe, annars blir det bara att sitta hær och inte gøra så mycket.. Måste baka ifs.så det blir nog min sysselsættning idag : ) eller så væntar jag med de och gør det nær jag kommer hem?!?. Men blir det gjort då.. Får se senare vid 12-13 hur læget ær hær på cafet.

>Elina førsøkte ringa dig igår men inget svar, upptaget tror jag det var. Måste prata med dig. Du ær den ænda jag kan prata med.! Saknar dig så mycket. våra samtal om allt på kvællarna nær du føljde mig hem. samtalet vi hade nær vi gick till Gron. får ladda på telefonen senare så jag kan ringa dig. I need you honey. I really need to talk to you.

bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0