ær egentligen inget man vill prata om

Denna helg ær egentligen inget man vill prata om : )
Men jag berættar lite ændå..

Fredagen var seg, men ændå helt okej.
Monika och jag børjade vårat OC maraton. vi ær snart igenom førsta sæsången .. så det blev soffan chips och godis. (ibland får man smælla i sig )
Lørdagen gick till jobbet, Monika var gullig som hjælpte mig. det behøvdes vill jag lova. øven om det inte var så mycket folk så kom alla samtidigt.. så det var skønt med en extra hand.
Sen nær vi kom hem så børjade vi førfesta. vin efter vin. nær klockan var 9-halv 10 så gick vi ner till Schell till Markus, han tyckte væl att vi bara var jobbiga nær vi kom dit och var rætt så onyktra, Sen gick vi till Skogstad hotellet dær Monika hade sin personal fest. dær blev det Vin efter vin. och ngr white russian.
Det var trevligt det jag minns, Jag minns att jag pratade med Lennie (min bror) ett tag i telefonen. sen så satt Monika och pratade med en karl från Karibien, så i næstan 2 timmar satt vi och pratade engelska, ( eller jag gjorde de) Monika gjorde sina ljud effekter før att gøra sin førståd. Fy fan vad vi skrattade. Sen så gick Monika hem och jag blev kvar. Kommer inte ihåg nær jag gick hem. men jag vaknade upp i min sæng iaf. och det var spyor i hela sængen. mellan mig och Monika. så vem kan det ha vart ?? Monika sæger att det ær jag. men jag har inget minne utav att jag spytt . men men.. fy fan ALDRIG MERA alchol...

Søndagen var en riktig bakis dag efter jag tvættat upp allt och stædat :)
Monika gick till jobbet klockan 5. så kom Micke och Josefine førbi, så gjorde vi iordning tacos till Christian kom hem :) saknat honom faktiskt. vart rætt tomt utan honom hær hemma!
sen blev det film Nær Erik kom førbi efter jobbet.. Men Christian åkte upp till Skarsnuten så det blev jag Micke Josefine och Erik som kollade på film.

Sen blev det OC nær Monika kom hem från jobbet. sen sængen..

och nu sitter jag på jobbet och kænner mig inte alls kry. vill bara hem till sængen. jag hostar helatiden och har så jævla ont i magen!!.

back to work

Bye!!




Kommentarer
Postat av: Tiina

Haha det d'ger man efter varje gång man har druckit att aldrig mer alokohol :D

2008-08-12 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0