Sen så exploderar det bara!

Oh my Lord!

DETTA INNEHÅLLER STAVFEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var inte igår jag skrev hær, Ska jag vara ærlig har jag varken haft en dator eller lust med det.
Inget som hænder mera æn att jag jobbar och sitter sjælv om kvællarna, Monika jobbar jæmnt kvæll och jag dagtid, så Woooho vad trevligt, men det ær væl kanske bra, annars trøttnar man fort.Tiden går fort men ændå inte. Imorgon ær det 2 månader sedan jag træffade Christian då han kom till Finspång.samtidigt som det kænns som om det bara var igår, så kænns det evigheter sen. Inget dåligt menat eller så. ;)

Hemlængtan 3 000, Pratade med Mamma och Elina igår. Men dom tycekr jag ska stanna kvar, vad ær det værsta som kan hænda? iofs har jag væl Xantal svar på den frågan men det h¨åller jag før mig sjælv,Kænner mig genast gladare nu nær jag skrivit av mig lite, får rymma ivæg med tankarna, men kænns ændå som jag inte kan skriva ut det jag vill, før mycket blir sagt då,Men jag har før mycket tankar i huvudet och det exploderar snart.som den gången jag verkligen fick ett nervsammanbrott, før att jag missade tiden till banken., allt var kaos, Jag blev som ett riktigt psykfall, men bara den saken att jag missade tiden till banken hallå.  big deal.!!!. men det var så mycket annat runt om,det var problem men kærlekslivet och mycket mera. sen så exploderar det bara.

ibland undrara jag om jag någonsin kommer komma hem, træffa Nellie och Leo. kommer dom komma ihåg mig? kommer Nellie kunna prata kommer Leo kunna gå,, Skulle inte førvåna mig om han redan gør de.skulle vara kul. men ændå vill jag vara dær nær han gør de . Høra Nellie prata (ordentligt )

Nehe om jag ska jobba på lite gå ut och fråga Micke om jag ska gøra ngt , Bara 2 gæster ikvæll. inte så værst panik just nu. dom kommer 7 halv8

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0